Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

H Tομαζίνα αναστατώνει την νυχτερινή διασκέδαση της Πάτρας !!!



Η ΤΟΜΑΖΙΝΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΟΠΩΣ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ,ΠΑΝΟ ΚΑΛΛΙΔΗ,ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΣΕΜΗ,
ΘΕΜΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ,ΑΝΤΥΠΑ,ΗΛΙΑ ΒΡΕΤΤΟ,ΚΩΝ/ΝΟ ΑΡΓΥΡΟ,ΣΤΑΘΗ ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟ,ΧΑΡΗ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ,ΑΛΕΚΟ ΖΑΖΟΠΟΥΛΟ,ΠΕΤΡΟ ΙΜΒΡΙΟ,
ΣΠΥΡΟ ΣΠΥΡΑΚΟ,ΣΑΜΠΡΙΝΑ,ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΟΥΣΑΚΗ,ΧΑΡΑ ΒΕΡΡΑ,
ΧΡΗΣΤΟ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ Κ.Α 






ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Η ΤΟΜΑΖΙΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΧΟΥΣ 
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΩΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΘΕΙ 
ΑΠΟ ΜΑΡΙΑΝΤΑ ΠΙΕΡΙΔΗ,ΘΕΛΞΗ,ΑΓΓΕΛΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ,ΧΑΡΑ ΒΕΡΡΑ Κ.Α








Βρεθήκαμε από κοντά με την Τομαζίνα στο Arena Live στην Πάτρα που βρίσκετε τον τελευταίο μήνα
και ξεσηκώνει στην κυριολεξία τον κόσμο σε κέφι .



Τομαζίνα η πρώτες εντυπώσης σου από την Πάτρα και τον κόσμο?

Βασίλη μου είμαι πολλή ευχαριστημένη και από το μαγαζί και από τον κόσμο που δείχνει την αγάπη του στο πρόσωπο μου κάθε τριήμερο μου είμαστε εδώ. Να σου πω την αλήθεια δέν περίμενα να είναι τόσο καλά, και ξέρεις σε μας τους καλλιτέχνες αυτό μετρά πολύ γιατί φένετε επάνω στην σκηνή.

Να θυμίσουμε πώς το Arena Live λειτουργεί κάθε Παρασκευή, Σαββάτο , Κυριακή.
Να δώσω την αγάπη μου στους αναγνώστες σας !!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου